söndag 30 maj 2010

Mors dag!


Idag är det Morsdag!

Jag och alla andra mammor väntas bli uppvaktande från sina barn. Idag får jag äran att vara vid min jordeflicka Nikes sida. Livs levande. Jag önskar så att vår ängel Lykke kan känna min värme och min saknad efter henne. Jag borde ha dem båda vid min sida. Livs levande. Jag måste numera nöja mig med min vardag. Den vardagen som blev när vi blev utkastade från det ljuva livet, onsdagen den 14 januari 2009.
Idag brinner jag för det liv jag fick erhålla. Det livet är vardagen med Nike och Nikes pappa.

Tack för att jag får vara med om detta underbara. Varje sekund är dyrbar.

Jag vill även skicka den varmaste av tankar till min egen saknade mamma på morsdag. Det är snart sju år sedan hon lämnade oss. Lilla mamma, du fattas oss. Tänk om du fått se och uppleva det vi gör idag. Du hade varit stolt över dina fina barnbarn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar